Wellicht staat uw vraag hier tussen (FAQ)

Raadpleeg deze lijst met meeste gestelde vragen of raadpleeg de handleiding.

U vindt de handleiding op uw persoonlijke Dashboard-pagina.

Staat uw vraag er niet bij of heeft u een storing, laat het ons hier weten. de helpdesk.

Klik hier om de releasenotes te lezen.

Voor het bestellen van een thermometer kunt u dit formulier gebruiken. Aanvraag thermometer

Na synchronisatie zie ik geen nieuwe taken

Als je de taken net hebt aangemaakt dan kan het ongeveer 10 minuten duren voor de taak aangemaakt is en beschikbaar voor synchronisatie. Voor taken die vanuit een hoofdkantoor zijn gedupliceerd geldt dat deze pas de volgende dag beschikbaar zijn.

Gaat het om al bestaande taken controleer of er nog geheugenruimte is op je toestel.

Op android kan je dit vaak vinden in Apps -> instellingen -> Apparaatonderhoud

Waar bestel ik een Bluetooth thermometer?

De BT thermometers kunt u bestellen via de helpdesk. Kosten zijn €145,- per stuk exclusief BTW (21%) en verzendkosten (€6,75). De thermometers worden gekalibreerd geleverd. De thermometers zijn digitaal en hebben een hygiënisch ontwerp.

Ik kan geen temperatuur invoeren hoger dan 100 graden

Hoogst waarschijnlijk probeert u dit bij een item die u heeft aangemaakt onder “Registratie opslag”.
Het onderdeel “Registratie opslag” is alleen bedoeld voor (on)gekoelde opslag.
Voor het controleren van de temperatuur van de frituur moet u bij het onderdeel “Bereiden & Serveren” een meetpunt aanmaken met type meting “Frituur”.

 

 

Ik kan geen min (-) teken invoeren met mijn android toestel

Bij de temperatuur invoer krijgt u een numeriek toetsenbord. Aan de rechterkant ziet u mogelijk een knop met  een punt en min teken .-

Als u hier 1x op klikt krijgt u de punt als u dan nog 1x klikt wordt dit een min teken

Ik zie niet alle gegevens in het Dashboard

Gebruikt u de juiste browser? Advies is om uitsluitend Google Chrome als browser te hanteren. Internet Explorer geeft, met name bij oudere versies, soms problemen.

Hoe begin ik met het inrichten van de app?

Inrichten van de app wordt gedaan via het Dashboard. Na het inloggen in het Dashboard doorloopt u de volgende stappen:

  1. Maak medewerkers van de locatie die de controle activiteiten mogen uitvoeren aan;
  2. Maak eventuele afdeling(en) aan;
  3. Maak opslaglocaties aan bij Registratie opslag;
  4. Maak de controle punten aan bij Bereiden & Serveren;
  5. Maak de actiepunten aan bij Schoonmaaklijst;
  6. Maak de overige actiepunten aan bij Actielijst;
  7. Maak presentatie items aan bij Borging (klik eerst op de + achter Borging).

 

Zit de borgingstermijn direct gekoppeld aan het product?

Het is niet mogelijk om een product direct te koppelen aan een borgingstermijn en daarmee een product te kiezen en direct een borgingstermijn te selecteren.

Is de kleurcodering bij Borging product afhankelijk?

De kleurcodering bij Borging is niet product afhankelijk in te regelen. Per batch deelt de app een nieuwe kleur uit. In totaal zijn er 7 verschillende kleuren in gebruik.

Mijn wachtwoord is onjuist

Controleer of u hoofdletters  / kleine letters hebt gebruikt. Vraag eventueel een nieuw wachtwoord aan bij: “Wachtwoord vergeten”

Hoe voer ik de naam van een controleur in?

De controleur is één van uw medewerkers. De medewerkers die HACCP-controles uitvoeren, voert u in via het Dashboard onder onderdeel Medewerkers.

Hulp nodig bij het inrichten van uw applicatie?

Voor €55,- per uur richten wij de applicatie volledig naar wens en conform regelgeving voor u in.

Maak direct een afspraak